Aktualności

Zdjęcie z galerii

20200830_dozynki006
20200830_dozynki006
20200830_dozynki002
20200830_dozynki002
20200830_dozynki007
20200830_dozynki007
20200830_dozynki031
20200830_dozynki031
20200830_dozynki011
20200830_dozynki011
20200830_dozynki017
20200830_dozynki017
20200830_dozynki001
20200830_dozynki001
20200830_dozynki014
20200830_dozynki014
20200830_dozynki004
20200830_dozynki004
20200830_dozynki005
20200830_dozynki005
20200830_dozynki008
20200830_dozynki008

Informacja

Ocena użytkowników:  / 0
SłabyŚwietny 

Informacja o zasadach zgłaszania się mieszkańców do udziału w debacie nad raportem o stanie gminy Sawin za 2021 rok

 

Na podstawie art. 28 aa. ust. 1, 4, 6 ,7 i 8 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r. poz. 559) mieszkańcy gminy Sawin mogą zabrać głos w debacie nad raportem w liczbie maksymalnie 15 osób.

• Wójt co roku do dnia 31 maja przedstawia Radzie Gminy Raport o stanie gminy.

• Rada rozpatruje Raport podczas sesji, na której podejmowana jest uchwała Rady Gminy w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium Wójtowi (tzw. sesja absolutoryjna). Nad przedstawionym Raportem o stanie gminy przeprowadza się debatę. Sesja, na której odbędzie się debata nad Raportem zaplanowana jest na 20 lipca 2022 r.

• W debacie nad Raportem o stanie gminy mieszkańcy mogą zabierać głos.

 

Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie składa do Przewodniczącej Rady Gminy Sawin pisemne zgłoszenie, poparte podpisami, co najmniej 20 osób (w gminie do 20.000 mieszkańców).

Zgłoszenie mieszkańców do udziału w debacie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja tj. do 19 lipca 2022 r., podczas której ma odbyć się debata nad raportem o stanie gminy.

Zgłoszenia przyjmowane będą w biurze Rady Gminy Sawin (pok. 207) w godzinach pracy Urzędu Gminy. Zgłoszenia można nadać pocztą na adres Urzędu Gminy Sawin lub osobiście dostarczyć do Urzędu.

W zgłoszeniu powinno znaleźć się imię i nazwisko oraz adres zamieszkania mieszkańca gminy zamierzającego wziąć udział w debacie oraz co najmniej 20 podpisów osób udzielających poparcia.

Zgłoszenia mieszkańców dokonane po 19 lipca 2022 r. nie będą rozpatrywane.

Brak udziału mieszkańców w debacie nad raportem nie stanowi przeszkody do dalszego procedowania nad raportem.

Kontakt

Urząd Gminy Sawin
ul. Chutecka 12
22-107 Sawin
tel. (82) 567 30 12
fax. (82) 545 97 14
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
woj. lubelskie, pow. chełmski

Dostepność

Godziny pracy:

Poniedziałek 07:30 - 15:30
Wtorek 08.00 - 16.00
Środa 07:30 - 15:30
Czwartek 07:30 - 15:30
Piątek 07:30 - 15:30
Sobota Zamknięte
Niedziela Zamknięte

Wyszukiwarka

Planowane wyłączenia

Projekty

Publikacje do pobrania

Wyślij plik na skrzynkę

Wypełnij e-wniosek

Krajowa Mapa Zagrożeń

Uzyskaj profil zaufany

Zarządzaj firmą

Google+